Το Θεραπευτικό Κέντρο αποτελεί ένα πλαίσιο κατάλληλα διαμορφωμένο για την κάλυψη των θεραπευτικών απαιτήσεων και ταυτόχρονα φιλικό και προσα- ρμοσμένο στις ανάγκες των παιδιών και των εφήβων.
Στελεχωμένο από:
v Λογοθεραπευτή
v Εργοθεραπευτή
v Ειδικό παιδαγωγό
Απευθυνόμαστε σε παιδιά και εφήβους με:
v Διαταραχές Λόγου και Ομιλίας
v Καθυστέρηση Ομιλίας
v Διαταραχή της ροής (τραυλισμός)
v Διαταραχές φωνής
v Σχιστίες χείλους – υπερώας
v Διάχυτες εξελικτικές διαταραχές
(Αυτισμός, σύνδρομο Asperger, κ.α)
v Αισθητηριακές διαταραχές
(τύφλωση, κώφωση/βαρηκοΐα)
v Νοητική Υστέρηση
v Σύνδρομα (Down, κ.α)
v Νευρολογικές διαταραχές
(Αφασία, Δυσαρθρία, Δυσφαγία κ.α)
v Μαθησιακές Δυσκολίες-Δυσλεξία
Στόχος μας είναι η αξιολόγηση κάθε παιδιού και η οργάνωση ενός εξατομικευμένου προγράμματος ανάλογα κάθε φορά στις ιδιαίτερες ανάγκες του. Με σκοπό την ανάπτυξη των κατάλληλων δεξιοτήτων ώστε να ενταχθεί ομαλά στο οικογενειακό, το σχολικό και το ευρύτερο κοινωνικό περιβάλλον.
Ο Λογοθεραπευτής είναι ο επιστήμονας, που φέρει την ευθύνη της πρόληψης, αξιολόγησης, θεραπείας και επιστημονικής μελέτης της ανθρώπινης επικοινωνίας και των διαταραχών που συνδέονται με αυτή. Ειδικότερα ασχολείται μ’ ένα ευρύ φάσμα διαταραχών που συμβαίνουν στο λόγο, στην ομιλία, στην άρθρωση και τη φωνή, στην ανάπτυξη των λειτουργιών του στόματος και στην απόκτηση επικοινωνιακών ικανοτήτων σε παιδιά και ενήλικες.
Μέσα σε αυτό το γενικό πλαίσιο, η ανθρώπινη επικοινωνία περικλείει όλες τις λειτουργίες που έχουν σχέση με την κατανόηση και την έκφραση του προφορικού και γραπτού λόγου, καθώς επίσης και όλες τις μορφές μη λεκτικής επικοινωνίας.
Ο Εργοθεραπευτής είναι ο ειδικός που εκπαιδεύει το παιδί μέσα από στοχοκατευθυνόμενες δραστηριότητες με σκοπό την ομαλή ένταξή του στο οικογενειακό, σχολικό και κοινωνικό σύνολο. Οι τομείς που ενασχολείται είναι η αδρή και λεπτή κίνηση, ο οπτικοκινητικός συντονισμός, ο γνωστικό – αντιληπτικός τομέας, ο τομέας της αυτό-εξυπηρέτησης και ο τομέας της συμπεριφοράς. Ποιο αναλυτικά μερικά από τα πράγματα που μπορεί να παρατηρήσει ο θεραπευτής σε ένα παιδί είναι: αν το παιδί μπορεί να κάθεται σε καρέκλα ολοκληρώνοντας μια δραστηριότητα, αν κόβει με το ψαλίδι, αν κρατάει σωστά το μολύβι, αν αναγνωρίζει χρώματα – σχήματα, αν παίζει με παιχνίδια της ηλικίας του και πολλά ακόμα.
Μέσω λοιπόν εξειδικευμένων αισθητικοκινητικών δραστηριοτήτων και ασκήσεων, ο εργοθεραπευτής στοχεύει στην βελτίωση της κινητικής ικανότητας, της αισθητικότητας, στην βελτίωση των πνευματικών και σωματικών ικανοτήτων καθώς και στην ανεξαρτητοποίηση του ατόμου μέσω εκπαίδευσης στις Δραστηριότητες Καθημερινής Ζωής.
Ο Ειδικός Παιδαγωγός είναι ο επιστήμονας που ασχολείται με τις δυσκολίες που παρουσιάζουν τα παιδιά στη μάθηση και στην κατάκτηση γνωστικών αντικειμένων απαραίτητων και ανάλογων των αναγκών του σχολικού διδακτικού προγράμματος. Με βάση τις ειδικές δεξιότητες, δυσκολίες και ανάγκες του κάθε παιδιού δομείτε ένα εξατομικευμένο πρόγραμμα με στόχο την βελτίωση των ικανοτήτων του στο επίπεδο της ανάγνωσης, κατανόησης, προφορικής και γραπτής απόδοσης κειμένου, ορθογραφίας, αντιγραφής, ελεύθερου κείμενου και αριθμητικής. Καθώς και την διδασκαλία στρατηγικών και τεχνικών που βοηθούν το παιδί να αναπτύξει δεξιότητες από-κωδικοποίησης, κατηγοριοποίησης και ανάκλησης των πληροφοριών που σχετίζονται με τη μάθηση.
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την παρακάτω φόρμα για να στείλετε απευθείας ένα μήνυμα στο Μέλος του BusinessClub.gr στου οποίου τη σελίδα βρίσκεστε αυτή τη στιγμή.